ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش
استراتژی  مناسب برای کسب و کارهای جدید
 
بهترین استراتژی بر ای شرکت‌های  تازه تاسیس  با سرمایه در گردش محدود  ، این است که بخش های کوچکی از بازار در ابتدا هدف می گیرند ، همانطوریکه شرکت اوریجینا کام چنین کاری کرد و همانطور که فیل نایت انجام دادند، به دو دلیل انجام چنین کاری شرکت تازه تاسیس و نوپا را در موقعیتی قرار می دهد که بتواند موفقیت اولیه و زود هنگامی در یک بخش بازار کسب کند ، یعنی در بخش بازاری که آن را خوب درک می کند . ثانیا اعمال چنین استراتژی موجب حفظ منابع با ارزش ، چه منابع مالی و چه منابع دیگر می شود . اما بخش بندی بازار بسیار خاص همیشه بهترین استراتژی نیست ، به ویژه شرکت های با سابقه ای که منابع مالی هنگفتی دارند . سه استراتژی هدف گیری متداول عبارتند از استراتژی بازار خاص ، استراتژی بازار انبوه و استراتژی بازار رشد .
گرد آوری دکتر مریم رنجبری پور 
جهت مشاوره  با شماره 
09125904485 
تماس بگیرید

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.